قوانین سایت و شرایط بازگشت

استفاده از گارانتی مستلزم رعایت شرایطی است که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم:

  • شما می‌­توانید از لحظه خرید تا تاریخ اعلام شده، از خدمات گارانتی آیریک ارتباط استفاده کنید
  • توجه داشته باشید هزینه ارسال و دریافت محصول برای گارانتی بعد از گذشت 72 ساعت مهلت تست اولیه به عهده مشتری میباشد.
  • به هیچ عنوان محصول نباید توسط هیچ شخص دیگری مورد تعمیر قرار بگیرد. در غیر از این صورت هیچ گونه خدمات پس از فروش و گارانتی به دستگاه شما تعلق نمی‌گیرد.
  • زمانی که محصول خود را جهت استفاده از گارانتی ارسال می‌کنید؛ از لحظه تحویل نهایتا تا 72 ساعت عیب­ یابی می‌شود و تیم پشتیبانی با شما تماس می‌­گیرند.
  • مدت زمانی تعمیر محصول بستگی به نوع خسارت دارد. روند تعمیر حدود 20 روز طول می‌کشد.

محصولات در شرایط زیر از درجه اعتبار گارانتی ساقط می‌شود:

  • نوسانات شدید برق
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه لوازم جانبی تایید نشده
  • اقدام به سرویس و تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول
  • هر گونه ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی