قوانین سایت و شرایط بازگشت
استفاده از گارانتی مستلزم رعایت شرایطی است که در زیر به آنها میپردازیم:
- شما میتوانید از لحظه خرید تا تاریخ اعلام شده، از خدمات گارانتی آیریک ارتباط استفاده کنید
- توجه داشته باشید هزینه ارسال و دریافت محصول برای گارانتی بعد از گذشت 72 ساعت مهلت تست اولیه به عهده مشتری میباشد.
- به هیچ عنوان محصول نباید توسط هیچ شخص دیگری مورد تعمیر قرار بگیرد. در غیر از این صورت هیچ گونه خدمات پس از فروش و گارانتی به دستگاه شما تعلق نمیگیرد.
- زمانی که محصول خود را جهت استفاده از گارانتی ارسال میکنید؛ از لحظه تحویل نهایتا تا 72 ساعت عیب یابی میشود و تیم پشتیبانی با شما تماس میگیرند.
- مدت زمانی تعمیر محصول بستگی به نوع خسارت دارد. روند تعمیر حدود 20 روز طول میکشد.
محصولات در شرایط زیر از درجه اعتبار گارانتی ساقط میشود:
- نوسانات شدید برق
- خرابی در اثر استفاده از هرگونه لوازم جانبی تایید نشده
- اقدام به سرویس و تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول
- هر گونه ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی